Czy mogę wykonać dokładnie te same operacje bankowe na stronie internetowej, co w aplikacji mobilnej?

Zmodyfikowano dnia pt, 14 Lis o 9:13 PO POŁUDNIU

Istnieją pewne różnice pomiędzy aplikacją mobilną UniCredit na telefonie a wersją internetową aplikacji na stronie internetowej.


W przypadku wykonywania przelewów nie ma żadnej różnicy. Wszystkie operacje można wykonywać zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej.


W zakresie zarządzania kartą jedyną funkcjonalnością, która ze względów bezpieczeństwa jest dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej na telefonie, jest wyświetlanie danych karty, w tym kodu CVC oraz kodu PIN. Wszystkie pozostałe funkcje są dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej.


Obecnie zarządzanie inwestycjami nie jest dostępne na stronie internetowej — można z niego korzystać wyłącznie w aplikacji mobilnej.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł