Istnieją pewne różnice pomiędzy aplikacją mobilną UniCredit na telefonie a wersją internetową aplikacji na stronie internetowej.
W przypadku wykonywania przelewów nie ma żadnej różnicy. Wszystkie operacje można wykonywać zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej.
W zakresie zarządzania kartą jedyną funkcjonalnością, która ze względów bezpieczeństwa jest dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej na telefonie, jest wyświetlanie danych karty, w tym kodu CVC oraz kodu PIN. Wszystkie pozostałe funkcje są dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej.
Obecnie zarządzanie inwestycjami nie jest dostępne na stronie internetowej — można z niego korzystać wyłącznie w aplikacji mobilnej.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł