Czy mogę otrzymać potwierdzenie mojej transakcji?

Zmodyfikowano dnia pt, 10 Paź o 6:01 PO POŁUDNIU

Tak, można to zrobić dla każdej dokonanej transakcji. Należy przejść do historii konta i kliknąć na daną transakcję, aby zobaczyć jej szczegóły i pobrać potwierdzenie. Aby to zrobić:


Przejdź do sekcji „Produkty” -> wybierz numer rachunku -> kliknij „Historia transakcji” u góry ekranu -> wybierz transakcję -> kliknij „Pobierz PDF”.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł