Od 6 października 2025 r. nowy pakiet UniCredit Easy dla klientów indywidualnych nie zawiera opłaty członkowskiej.
Więcej informacji na temat wszystkich opłat znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://unicredit.pl/prowizje-i-oplaty
Jeśli Twoje pytanie dotyczy wcześniejszego pakietu Aion Easy, opłata członkowska za Twój plan jest pobierana co miesiąc z Konta Głównego lub bezpośrednio z zewnętrznej karty powiązanej z kontem.
Upewnij się, że na Koncie Głównym znajdują się wystarczające środki w dniu naliczenia opłaty.
Datę pobrania opłaty możesz sprawdzić w sekcji „Plan”, dostępnej po kliknięciu ikony profilu w prawym górnym rogu ekranu głównego.
Jeśli wybrano pobranie opłaty z karty, a transakcja się nie powiedzie, opłata zostanie pobrana z Konta Głównego.
W przypadku braku wystarczających środków na Koncie Głównym, opłata zostanie pobrana automatycznie po ich uzupełnieniu.
Informacje dotyczące pakietów i opłat obowiązujących przed 6 października 2025 r. są dostępne na stronie: https://unicredit.pl/produkty-aion
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł