Od 6 października 2025 r. nowy pakiet UniCredit Easy dla klientów indywidualnych nie zawiera opłaty członkowskiej.
Więcej informacji na temat wszystkich opłat znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://unicredit.pl/prowizje-i-oplaty
Jeśli Twoje pytanie dotyczy wcześniejszego pakietu Aion Easy, opłata członkowska za Twój plan jest pobierana co miesiąc z Konta Głównego lub bezpośrednio z zewnętrznej karty powiązanej z kontem.
Upewnij się, że na Koncie Głównym znajdują się wystarczające środki w dniu naliczenia opłaty.
Datę pobrania opłaty możesz sprawdzić w sekcji „Plan”, dostępnej po kliknięciu ikony profilu w prawym górnym rogu ekranu głównego.
Jeśli wybrano pobranie opłaty z karty, a transakcja się nie powiedzie, opłata zostanie pobrana z Konta Głównego.
W przypadku braku wystarczających środków na Koncie Głównym, opłata zostanie pobrana automatycznie po ich uzupełnieniu.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł