Co mam zrobić gdy dostęp do mojego rachunku został zablokowany?

Zmodyfikowano dnia sob, 4 Paź o 3:06 PO POŁUDNIU

Prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia za pośrednictwem czatu w aplikacji mobilnej lub e-mailem pod adresem info@unicredit.pl. Zweryfikujemy przyczynę blokady i, w zależności od przyczyny, podamy niezbędne kroki w celu odblokowania konta.


Jak otworzyć czat?

Kliknij „Więcej” na dole ekranu głównego, a następnie wybierz „Chat”.



Jeśli nie jesteś zalogowany, opcja skontaktowania się z nami znajduje się na górze ekranu:



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł