Co zrobić, jeśli utknę podczas aktywacji albo przycisk „Kontynuuj” jest nieaktywny na ekranie zgód?

Zmodyfikowano dnia pt, 3 Paź o 5:10 PO POŁUDNIU

Jeśli przycisk „Kontynuuj” jest nieaktywny, oznacza to, że prawdopodobnie nie zaakceptowałeś wszystkich wymaganych zgód. 

Upewnij się, że wszystkie pola zgody są zaznaczone. 

Jeśli wrócisz i ponownie wejdziesz na ekran zgód, aplikacja powinna zapamiętać wcześniejszą akceptację.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł