Transakcja BLIK nie działa, co robić?

Zmodyfikowano dnia nie, 5 Paź o 10:53 RANO

Jeśli masz problemy z transakcją BLIK, upewnij się, że wszystkie funkcje wraz z samą usługą BLIK są aktywowane w Twojej aplikacji UniCredit. 


- Przejdź do sekcji „BLIK” na ekranie głównym i aktywuj BLIK T6, aby wypłacać pieniądze z bankomatów, dokonywać transakcji online lub w POS,


- aktywuj usługę P2P przelewy na telefon, jeśli z tej opcji chcesz skorzystać.


Jeśli usługi są włączone, a transakcja nie jest realizowana, możesz skontaktować się z naszym Centrum Wsparcia za pośrednictwem czatu w aplikacji UniCredit, aby otrzymać pomoc.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł