Jak skontaktować się z Bankiem?

Zmodyfikowano dnia pt, 14 Lis o 8:55 PO POŁUDNIU

Istnieje kilka sposobów, aby skontaktować się z Centrum Wsparcia UniCredit:


  • Czat w aplikacji — zalecany i najszybszy sposób kontaktu z naszym Centrum Wsparcia. Czat jest dostępny w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–20:00.


Aby rozpocząć czat w aplikacji, kliknij ikonę „Skontaktuj się z nami”, dostępną w prawym górnym rogu aplikacji na każdym ekranie. Następnie kliknij opcję „Chat online” u dołu ekranu i połącz się z nami! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.


  • Linia pomocy w aplikacji — dostępna w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–20:00.


Aby zadzwonić do nas w aplikacji, kliknij ikonę „Skontaktuj się z nami”, dostępną w prawym górnym rogu aplikacji na każdym ekranie. Następnie kliknij opcję „Zadzwoń do nas” u dołu ekranu i połącz się z nami! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.


  • Emailinfo@unicredit.pl

 – Applications sent by email require additional identity verification. Information about the verification process will be provided after contact is established with the responsible consultant.


Uwaga! Jeśli została przez Ciebie wykryta nieuczciwa aktywność na koncie i nie możesz się zalogować lub skontaktować z nami za pośrednictwem czatu w aplikacji, możesz poprosić o zablokowanie konta lub karty płatniczej za pośrednictwem specjalnie zaprojektowanego formularza zgłaszania oszustwa na naszej stronie internetowej: LINK

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł