Możesz zasilić swoje konto UniCredit poprzez wpłatę w bankomacie, przelew za pośrednictwem Poczty Polskiej lub doładowanie kartą.
Aby zasilić konto przelewem bankowym:
- Przejdź do sekcji Produkty,
- Kliknij na wybrany numer konta,
- Skopiuj numer konta za pomocą ikony eksportu w prawym górnym rogu,
- Wykonaj przelew z innego banku.
Jeśli chcesz zasilić konto za pomocą karty (doładowanie), wykonaj następujące kroki:
- Przejdź do sekcji Produkty,
- Kliknij na wybrane konto,
- Kliknij "Zasil konto",
- Kliknij "Dodaj nową kartę płatniczą",
- Zeskanuj kartę (zrób to w dobrze oświetlonym miejscu) – karta zostanie poprawnie zeskanowana, jeśli wokół ramki pojawią się niebieskie paski, a na ekranie wyświetlą się numer karty i data ważności,
- Jeśli nie uda się zeskanować karty, kliknij "Wprowadź dane karty ręcznie" i wpisz wymagane informacje,
- Jeśli po zeskanowaniu dane karty są nieprawidłowe, edytuj niepoprawne informacje, - Kliknij "Dodaj nową kartę",
- Wykonaj przelew autoryzacyjny (na kwotę 1 PLN),
- Po dodaniu karta będzie widoczna po kliknięciu opcji "Zasil konto",
- Kliknij na dodaną kartę,
- Wykonaj przelew na wybraną kwotę (środki będą dostępne na koncie natychmiast po autoryzacji).
Jeśli chcesz zasilić konto przez bankomat:
Możesz dokonać wpłaty w bankomatach na terenie całej sieci Euronet do kwoty 50 000 PLN lub w jednej z naszych placówek.
Jeśli chcesz zasilić konto za pośrednictwem Poczty Polskiej:
Jeśli chcesz wpłacić gotówkę, pamiętaj, że Oddziały Banku nie przyjmują wpłat gotówkowych.
Możesz szybko i bezpiecznie dokonać wpłaty w bankomacie przy Oddziale lub w dowolnej placówce Poczty Polskiej.
Jest to standardowa usługa świadczona na podstawie umowy pomiędzy Bankiem a Pocztą Polską. To bezpieczna i sprawdzona forma wpłaty.
Usługa nosi nazwę "PRZELEW STANDARD" (standardowy przelew).
Brak prowizji w placówce Poczty Polskiej.
Bank pobierze prowizję dopiero po zaksięgowaniu środków na Twoim koncie – zgodnie z Taryfą Opłat i Prowizji (TOiP).
Aby dokonać wpłaty w placówce Poczty Polskiej, będziesz potrzebować następujących danych:
- Numer rachunku bankowego odbiorcy
- Imię i nazwisko (nazwa) odbiorcy
- Adres odbiorcy (nieobowiązkowo)
- Twoje imię i nazwisko (nazwa)
- Twój adres na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Tytuł wpłaty (opis transakcji)
Dane te są wymagane zarówno w przypadku wpłaty na własne konto, jak i wpłaty dokonanej przez osobę trzecią na konto w UniCredit.
Uwaga: W przypadku wpłaty przekraczającej 1000 EUR, wymagane będzie okazanie ważnego dokumentu tożsamości, zgodnie z przepisami AML (przeciwdziałanie praniu pieniędzy).
Księgowanie wpłaty może potrwać do dwóch dni roboczych.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł