Mój przelew został wykonany wielokrotnie, ale wykonałem go tylko raz. Co mam zrobić?

Zmodyfikowano dnia pt, 10 Paź o 7:45 PO POŁUDNIU

Prosimy o kontakt na czacie, abyśmy mogli zbadać tę sprawę. Prosimy o podanie daty, godziny i kwoty przelewu. Ponieważ w większości przypadków jest to problem techniczny, prosimy o podanie szczegółowych informacji o urządzeniu (model urządzenia, system operacyjny, wersja aplikacji UniCredit Bank), abyśmy mogli przekazać je w zgłoszeniu błędu.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł