Dane osobowe klientów naszego banku będą przechowywane przez okres wymagany do celów określonych poniżej, w celu zachowania zgodności z obowiązującym prawem i przepisami, lub w zakresie naszych wymogów operacyjnych, takich jak prowadzenie konta, zarządzanie relacjami z klientami oraz reagowanie na roszczenia prawne lub żądania organów regulacyjnych.
Okres, przez który będziemy przechowywać dane klienta banku, będzie się różnił w zależności od rodzaju informacji i celów, do których je wykorzystujemy. Na przykład:
Dane wykorzystywane do celów przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) - przez 10 lat od pojedynczej transakcji lub zakończenia stosunku umownego.
Dane przechowywane jako dowód transakcji - przez 10 lat od przetworzenia danej transakcji.
Skargi klientów banku - przez 5 lat od daty złożenia skargi.
Dane osób rejestrujących się w aplikacji wykorzystywane w celach marketingowych - przez 3 lata od momentu zebrania danych, których dotyczą.
Dokumenty FATCA i CRS - przez 7 lat od 1 stycznia następującego po roku zamknięcia rachunku, wyciągu lub operacji.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł