Dane osobowe klientów naszego banku będą przechowywane przez okres wymagany do celów określonych poniżej, w celu zachowania zgodności z obowiązującym prawem i przepisami, lub w zakresie naszych wymogów operacyjnych, takich jak prowadzenie konta, zarządzanie relacjami z klientami oraz reagowanie na roszczenia prawne lub żądania organów regulacyjnych.
Okres, przez który będziemy przechowywać dane klienta banku, będzie się różnił w zależności od rodzaju informacji i celów, do których je wykorzystujemy. Na przykład:
Dane wykorzystywane do celów przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML) - przez 10 lat od pojedynczej transakcji lub zakończenia stosunku umownego.
Dane przechowywane jako dowód transakcji - przez 10 lat od przetworzenia danej transakcji.
Skargi klientów banku - przez 5 lat od daty złożenia skargi.
Dane osób rejestrujących się w aplikacji wykorzystywane w celach marketingowych - przez 3 lata od momentu zebrania danych, których dotyczą.
Dokumenty FATCA i CRS - przez 7 lat od 1 stycznia następującego po roku zamknięcia rachunku, wyciągu lub operacji.
Zastrzeżenie prawne: Bank niniejszym informuje, że nie świadczy usług doradztwa prawnego i nie jest uprawniony do udzielania porad prawnych. Wszelkie informacje, opinie, uwagi lub wyjaśnienia przekazywane przez pracowników Banku w trakcie obsługi klienta lub w związku z jakąkolwiek transakcją lub usługą nie stanowią porady prawnej i należy je traktować wyłącznie jako informacje o charakterze ogólnym.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł