Co zrobić kiedy bankomat zatrzymał moją kartę?

Zmodyfikowano dnia sob, 4 Paź o 5:55 PO POŁUDNIU

Jeśli bankomat zatrzymał Twoją kartę, zalecamy zablokowanie karty w aplikacji. Aby to zrobić, przejdź do zakładki “Produkty”, wybierz daną kartę, kliknij “Zablokuj”. Ta opcja jest odwracalna. 


Następnie należy skontaktować się z operatorem bankomatu w celu zgłoszenia tego problemu. Jeśli karty nie można odzyskać, zastrzeż swoją kartę na stałe i zamów nową kartę.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł