Co zrobić kiedy widzę transakcję kartą, która nie była dokonana przeze mnie?

Zmodyfikowano dnia sob, 4 Paź o 6:10 PO POŁUDNIU

Jeśli ktoś inny wykorzystał dane Twojej karty do dokonania transakcji, powinieneś natychmiast zablokować swoją kartę. Na dole głównego ekranu aplikacji przejdź do sekcji ‘Produkty’, wybierz użytą kartę, kliknij ‘Blokuj’, następnie ‘Zastrzeż na stałe’ i skontaktuj się z naszym Centrum Wsparcia za pośrednictwem czatu w aplikacji mobilnej, aby podać szczegóły transakcji.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł