Dlaczego transakcja kartą została odrzucona?

Zmodyfikowano dnia sob, 4 Paź o 6:20 PO POŁUDNIU

Może być kilka powodów: 

- przekroczony miesięczny limit transakcji kartą, 

- wprowadzenie błędnego kodu PIN,

- karta nie posiada aktywnych funkcji, umożliwiających dokonanie transakcji,

- płatność została odrzucona ze względów bezpieczeństwa. 


Sprawdź w aplikacji ustawienia karty: wejdź w sekcję "Produkty", wybierz kartę i kliknij w "Więcej".


Jeśli miesięczny limit transakcji kartą został przekroczony, można go samodzielnie zmienić w aplikacji: 
Przejdź do zakładki "Produkty" -> Wybierz kartę -> Kliknij w "Więcej"
 -> "Miesięczny limit karty" -> "Edytuj".


Jeśli te informacje nie są pomocne, prosimy o kontakt poprzez czat w aplikacji podając detale odrzuconej płatności.





Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł