Nie otrzymałam/em nowej karty

Zmodyfikowano dnia sob, 4 Paź o 6:25 PO POŁUDNIU

Jeśli Twoja karta UniCredit nie została dostarczona przez okres dłuższy niż 2 tygodnie, zablokuj ją w aplikacji i zamów nową, wykonując następujące czynności:


    1. Przejdź do sekcji ‘Produkty’, wybierz „Karty”, następnie wybierz kartę, kliknij ‘Blokuj’, a następnie „Zastrzeż na            stałe”.


    2. Aby zamówić nową kartę, wybierz opcję ‘Zamów fizyczną kartę', a następnie potwierdź adres i metodę dostawy.


    4. Jeśli masz dalsze pytania, skontaktuj się z naszym Centrum Wsparcia za pośrednictwem czatu.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł