Jeśli jest szansa, że karta się odnajdzie, można ją tymczasowo zablokować w aplikacji:
"Produkty" -> kliknij w kartę która ma zostać tymczasowo zablokowana -> "Zablokuj".
Jeśli karta się odnajdzie, będzie można ją ponownie aktywować poprzez funkcję "Odblokuj kartę".
Jeśli jesteśmy pewni, że karta została zgubiona lub skradziona, należy ją jak najszybciej zastrzec w aplikacji. Na dole ekranu głównego należy wybrać zakładkę "Produkty", następnie kliknąć w daną kartę, i wybrać opcję "Zablokuj" a potem "Zastrzeż na stałe". Trzeba pamiętać, że zastrzeżonej karty, nie będzie można już odblokować. W takiej sytuacji można zamówić nową kartę w aplikacji.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł