Co się stanie, jeśli stracę połączenie z internetem podczas aktywacji kodu?

Zmodyfikowano dnia pt, 3 Paź o 5:08 PO POŁUDNIU

Jeśli utracisz połączenie z internetem w kluczowym momencie (np. podczas próby aktywacji kodu), aplikacja nie powinna się zawiesić, lecz wyświetlić czytelny komunikat „Brak połączenia z internetem.”. 

Po przywróceniu połączenia i kliknięciu „Spróbuj ponownie” proces powinien wznowić się od miejsca, w którym nastąpiła przerwa, bez konieczności uruchamiania całego procesu od początku.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł