Aktywacja BLIK P2P Przelewy na telefon

Zmodyfikowano dnia nie, 5 Paź o 10:51 RANO

1. Aby zarejestrować swój numer telefonu w usłudze BLIK P2P, musisz wybrać sekcję „BLIK” na ekranie głównym w swojej aplikacji UniCredit:


2. Następnie kliknąć na 'Ustawienia BLIK'.



3. Następnie wybierz 'Przelew na telefon BLIK'



4. Teraz przesuń suwak aby włączyć usługę:



5. Na następnym ekranie zostaje pokazana informacja, która mówi, jaki numer telefonu oraz konto będą używane dla usługi P2P BLIK. Znajduje się tam również komunikat, że aktywacja tej usługi w UniCredit anuluje rejestrację numeru we wszystkich wcześniej używanych bankach.


P2P BLIK może być aktywny tylko w jednym Banku jednocześnie, dlatego jesteś o tym informowany przed ostateczną aktywacją.



6. Następnie zostaniesz poproszony o autoryzację tej operacji za pomocą kodu PIN:



7. Twój BLIK P2P Przelewy na telefon jest aktywowany!




Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł