Jeśli na Twoim koncie firmowym (SME) pojawiło się zajęcie komornicze lub administracyjne, nasz zespół pomoże Ci ustalić dalsze kroki. Prosimy o kontakt jedną z poniższych metod.
Jak się z nami skontaktować?
1. Czat w aplikacji
Najłatwiejszym i najszybszym sposobem kontaktu jest czat w aplikacji UniCredit (mobilnej lub webowej).
2. E-mail
Możesz również napisać do nas na adres:
info@unicredit.pl
Co stanie się po zgłoszeniu?
Po otrzymaniu Twojej wiadomości:
- Zgłoszenie zostanie wstępnie przeanalizowane przez zespół wsparcia.
- Następnie zostanie eskalowane do odpowiedniego działu, który zajmuje się weryfikacją zajęć i dalszą obsługą takiej sprawy.
- Otrzymasz od nas informację o kolejnych krokach lub ewentualnych dokumentach potrzebnych do dalszego postępowania.
Dlaczego zgłoszenie wymaga eskalacji?
Rodzaje zajęć (komornicze, administracyjne lub oba jednocześnie) różnią się zakresem i sposobem obsługi.
Eskalacja zapewnia, że Twoja sprawa zostanie oceniona prawidłowo i trafi bezpośrednio do specjalistów, którzy zajmują się takimi przypadkami.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł