Jak złożyć skargę/reklamację?

Zmodyfikowano dnia nie, 5 Paź o 12:32 PO POŁUDNIU

Reklamację możesz zgłosić: 

  • w formie elektronicznej – e-mailem na adres: reklamacje@unicredit.pl;
  • telefonicznie - z poziomu Aplikacji;
  • osobiście w dowolnej placówce Banku  lub 
  • pocztą na adres:  UniCredit S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa.

Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą na piśmie l pocztą lub na Twój adres e-mail (gdy zwrócisz się do nas o przesłanie Ci odpowiedzi na reklamację na Twój adres e-mail). 


Reklamacje będą rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, w terminie nieprzekraczającym trzydzieści (30) dni od dnia ich otrzymania lub – jeżeli dotyczą usług płatniczych – w terminie piętnastu (15) dni roboczych od dnia ich otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi we wskazanym terminie nie będzie możliwe, Bank poinformuje Ciebie o przed upływem tego terminu o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym niż sześćdziesiąt (60) dni od dnia otrzymania reklamacji lub trzydziestu pięciu (35) dni roboczych w przypadku reklamacji dotyczących usług płatniczych oraz o przyczynach opóźnienia i okolicznościach, które wymagają ustalenia dla rozpatrzenia sprawy. 


Jeżeli nie zgadzasz się z rozstrzygnięciem reklamacji przedstawionym przez Bank, uznasz, że   możesz odwołać się używając opisanych kanałów za pomocą których możliwe jest złożenie reklamacji od wcześniej udzielonej odpowiedzi w sprawie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@unicredit.pl lub zgłosić:

  • telefonicznie bezpośrednio z poziomu Aplikacji,
  • osobiście w placówce Banku lub 
  • pocztą na adres: UniCredit S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa. 

Możesz zwrócić się z prośbą o pomoc w sprawie objętej reklamacją do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta. Jeżeli sposób rozpatrzenia reklamacji przez Bank nie będzie dla Ciebie satysfakcjonujący, uprawniony jesteś do zwrócenia się w sprawie sporu dotyczącego relacji z Bankiem: 


a) do Arbitra Bankowego – w trybie pozasądowego postępowania w celu rozwiązania sporu; przedmiotem postępowania przed Arbitrem Bankowym mogą być wyłącznie spory w zakresie roszczeń pieniężnych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Bank czynności bankowych lub innych, których wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż kwota dwanaście tysięcy (12.000) PLN (szczegółowe informacje o Bankowym Arbitrażu Konsumenckim dostępne są, w rejestrze podmiotów uprawnionych prowadzonym przez Prezesa UOKiK oraz na stronie internetowej www.zbp.pl); 


b) do Rzecznika Finansowego – w trybie skargowym lub pozasądowego postępowania w celu rozwiązywania sporu (szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej www.rf.gov.pl).

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł