Moja miesięczna opłata członkowska została nieprawidłowo pobrana. Co zrobić?

Zmodyfikowano dnia pon, 6 Paź o 8:07 PO POŁUDNIU

Od 6 października 2025 r. nowy pakiet UniCredit Easy dla klientów indywidualnych nie zawiera opłaty członkowskiej.


Jeśli Twoje pytanie dotyczy poprzedniego pakietu Aion Easy, skontaktuj się z naszym Centrum Wsparcia za pośrednictwem czatu w aplikacji mobilnej.


Najprawdopodobniej opłata dotyczy jednego z wcześniejszych okresów rozliczeniowych, w których nie została uiszczona opłata abonamentowa.

Jeśli opłata została pobrana mimo spełnienia warunków do jej zniesienia, tj. utrzymania salda w wysokości 5 000 PLN na koncie oszczędnościowym w PLN przez cały okres rozliczeniowy, zostanie ona zwrócona.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł