Jak mogę skontaktować się z Infolinią?

Zmodyfikowano dnia pt, 3 Paź o 4:17 PO POŁUDNIU

Zaloguj się na swoje konto biznesowe JDG. Na stronie głównej wybierz ostatnią zakładkę na dole ekranu o nazwie „Więcej”.

W sekcji „Wsparcie” możesz wybrać opcję „Rozmowa z konsultantem – zadzwoń do nas”.


Jeśli masz trudności z zalogowaniem się na konto, możesz skontaktować się z nami także jako niezalogowany Klient. Na ekranie głównym po otwarciu aplikacji UniCredit kliknij ikonę dymku w prawym górnym rogu strony. Następnie wybierz opcję „Zadzwoń do nas” → „Połącz ….”

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł