Przelew został wysłany, lecz pieniądze nie dotarły na moje konto - co zrobić?

Zmodyfikowano dnia pt, 10 Paź o 7:58 PO POŁUDNIU

Może to być spowodowane tym, że przeprowadzamy dodatkową weryfikację płatności. Zgodnie z warunkami naszej umowy: "IV.C.1.11.4. Odmowa, zawieszenie lub anulowanie transakcji" bank ma prawo wstrzymać przelewy wychodzące do dodatkowej weryfikacji z rezultatem wysłania przelewu w następnym/następnych dniach roboczych.


Istnieje także możliwość, że przelew jest nadal w toku, ponieważ nadawca nie zdążył wysłać przelewu przed sesją wychodzącą w swoim banku. 


W razie potrzeby, zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem czatu.


Zastrzeżenie prawne: Bank niniejszym informuje, że nie świadczy usług doradztwa prawnego i nie jest uprawniony do udzielania porad prawnych. Wszelkie informacje, opinie, uwagi lub wyjaśnienia przekazywane przez pracowników Banku w trakcie obsługi klienta lub w związku z jakąkolwiek transakcją lub usługą nie stanowią porady prawnej i należy je traktować wyłącznie jako informacje o charakterze ogólnym.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł