Może to być spowodowane tym, że przeprowadzamy dodatkową weryfikację płatności. Zgodnie z warunkami naszej umowy: "IV.C.1.11.4. Odmowa, zawieszenie lub anulowanie transakcji" bank ma prawo wstrzymać przelewy wychodzące do dodatkowej weryfikacji z rezultatem wysłania przelewu w następnym/następnych dniach roboczych.
Istnieje także możliwość, że przelew jest nadal w toku, ponieważ nadawca nie zdążył wysłać przelewu przed sesją wychodzącą w swoim banku.
W razie potrzeby, zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem czatu.
Zastrzeżenie prawne: Bank niniejszym informuje, że nie świadczy usług doradztwa prawnego i nie jest uprawniony do udzielania porad prawnych. Wszelkie informacje, opinie, uwagi lub wyjaśnienia przekazywane przez pracowników Banku w trakcie obsługi klienta lub w związku z jakąkolwiek transakcją lub usługą nie stanowią porady prawnej i należy je traktować wyłącznie jako informacje o charakterze ogólnym.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł