Co mogę zrobić, jeśli mam problem z promocją lub kodem? Jak złożyć reklamację?

Zmodyfikowano dnia nie, 5 Paź o 10:42 RANO

Reklamacje można składać na kilka sposobów:
• Mailowo na adres podany w regulaminie, z dopiskiem „Promocja «Darmowe miesiące w Spotify»"
• Telefonicznie bezpośrednio z poziomu aplikacji.
• Osobiście w placówce Banku.
• Pocztą na adres korespondencyjny Organizatora.


Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 30 dni (w skomplikowanych przypadkach do 60 dni).
Jeśli decyzja będzie negatywna, masz prawo zwrócić się do Rzecznika Finansowego lub dochodzić roszczeń na drodze sądowej.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł